23. března 2018

Rostlinná štafeta vol. 4


Napište si do diáře, že ve čtvrtek 5. dubna od 16 do 20 hodin, proběhne v Zahradě na niti dalši, už čtvrté kolo Rostlinné štafety! Přihlašte se do události tady, ať vám neunikne žádná aktualita a pozvěte i kamarády!

Doufám, že jaro se nám umoudří a dorazí už také v plné parádě!

Pokud jste o Rostlinné štafetě ještě neslyšeli, nechte mě vám objasnit o co jde... 
Akce vznikla z potřeby zbavit se některých rostlin, kterých už jsem měla doma moc. Nemám ale to srdce svoje rostliny jen tak nechávat u popelnic, a tak mě napadlo, že je pošlu dál štafetou. Trochu mě k tomu inspiroval příběh pilei peperomioides, které říkám štafetová královna. 
A tak vznikla myšlenka Rostlinné štafety, kterou v Zahradě na niti pořádám od června 2016, mrkněte na úplně první kolo Štafety. 



O co jde na Rostlinné štafetě?

Hlavně o to, vyměnit svoje nechtěné rostliny/řízky/semínka a za jiné, které třeba zase něchce někdo jiný. Ale pozor, účast není podmíněná tím, že můsíte samy něco přinést, jediné pravidlo je, že si každý musí minimálně jednu rostlinu odnést! Většinou se jich sejde dost pro každého. 
Také jsem moc ráda, když ke svým rostlinám přidáte cedulku s příběhem rostliny. Některé mají příběh delší, některé žádný, pak stačí přidat třeba jen informaci se jménem, případně s tipy, jak jí pěstovat... rostlina s příběhem má ale mnohem větší cenu, protože k ní má člověk hned jiný vztah!



Budu se na vás moc těšit v Zahradě na niti na 4. kole Rostlinné štafety, tak doražte!





3 komentáře:

  1. Akce, přesně pro mě !
    Bohužel nejsem z Prahy :-(
    Ale určitě se k vám chystám na návštěvu !
    Ať se akce vydaří!
    Krásné jarní dny !

    OdpovědětVymazat
  2. Jé to mě mrzí, že nejsem z Prahy, hned bych se taky zapojila :-D Skvělý nápad :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře!