5. května 2017

Report ze štafety vol. 2

Díky moc vám všem, kteří jste se zúčastnili čtvrteční Rostlinné štafety a přispěli svojí troškou do mlýna! Sešlo se vás opravdu hodně, stejně jako rostlin, řízků, sazenic a semínek. Bylo toho tady tolik, že jsem některé ani nestihla zaznamenat! 

Tak tady malý fotoreport 


číst popisky a příběhy štafetovek, je to nejzábavnější

byli i kaktusy a semínka

Anička a Myyna také přispěly, dokonce monsteří troškou do mlýna

Marie ulovila mimi litchi a úplně zazářila!

byly chvíle, kdy jsme se do Školské skoro nevešli


debata nad řízkem nějaké cizokrajné rostliny dovezené z daleka


tahle diffenbachie vypadala chvíli bezprizorně, ale jen chvíli

Helena si dala záležet nejen na výpestkách ale
krásně ztvárnila i cedulky

asi nejmladší účastník štafety a náruživý pěstitel 

kytka od inťošky, to chceš!


sazenice superpálivých čili papriček


pryšec byl hodně žádaný úlovek

a těchto 17 pileí už má také své nové majitele

Atmosféra byla moc příjemná, tak doufám, že si to brzy zopakujeme. 
Už plánuju další štafetu na konec června, tak zatím můžete pěkně množit, pěstovat a řízkovat, ať máme zase co směňovat!

Rostlinám zdar!

4 komentáře:

  1. Paráda! ♥ Až je mi líto,že jsem od Vás takový kus cesty :o(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to mě taky mrzí! co si uspořádat s kamarádkama vlastní štafetovou párty? ;-)

      Vymazat
    2. Já si pravděpodobně zvolím třídenní výlet do Prahy abych vás mohla u příležitosti štafety navštívit se svými výpěstky. ;)

      Vymazat

Děkuji za komentáře!