11. května 2017

Pokojovky ve Vnitroblocku

Druhou květnovou neděli jsme se s několika dalšími prodejci sešli v holešovickém Vnitrobloku a zpříjemnili tak víkend snad nejen sobě festivalem Pokojovky.

"Pokojovky jsou prodejní festival věnovaný rostlinkám domácím. Jsou oázou pro všechny florofily, kteří si u nás můžou sehnat nové kámoše do květináče, květináče samotné, misky, vázy, kosmetiku, knížky a znalosti díky zeleným workshopům." píšou pořadatelky Zuzka a Rozi, které stojí za tímhle rostlinným projektem


Tady tedy pár fotek z této milé akce:




Tyhle miloušové od Rostlinářství mi učarovali, ale než jsem se stihla rozkoukat byli všichni fuč... 


Plevelné kytky... když nemáte čas naškubat si svůj vlastní guerilla pugét...
Ať žije beton! Lulo Face
Tyhle krásné a originální Bottles náhrdelníky od Nikoly Finkeové jsou k dostání i u mě v Zahradě na niti

Dají se naplnit čímkoliv a vypadá to parádně

Tyhle krásný pryskyřníky od žižkovského květinářství Green Decor jsem koupila mámě ke dni matek, neodolala jsem a sobě si také pár koupila (skamarádila jsem je s řasokoulí v erlence) a mám je ve váze ještě dneska, vydrželi víc jak 10 dní!

Holky z Kašmidaš a HNST.LY



Nautilusky
Nejroztomilejší návštěvníci!

Součástí byl i "zelený swap" řízků rostlin

Díky všem zúčastněným za milou atmosféru, bylo to moc fajné!Tak snad bude nějaký další ročník!


2 komentáře:

  1. Mám od Vás merlín- líbí se mu u mně- mám Vás pozdravovat- adopce se zatím zdařila, každý den spolu harmonicky snídáme...Krásný víkend SAly

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Óooo tak to mě moc těší! ať si děláte navzájem radost a je vám spolu dobře!
      Lenka

      Vymazat

Děkuji za komentáře!