10. května 2017

Arte Levite

Kdysi dávno jsme se segrou chodily do Sokola, zhruba tam moje pohybová kariéra skončila. Z těláku jsem měla vždycky dvojky, protože jsem nikdy neudělala hvězdu ani stojku a moje skóre v počtu sedů lehu za dvě minuty bylo tristní. Můj vrchol byl kotoul plavmo. Teď mi to teda připadá vtipné, že naše tělocvikářka měla sešit s tabulkama, kolik kdo podle věku musí skočit/zaběhnout/přeskočit a podle toho se reálně řídila, tehdy jsem ale měla hrůzu z toho, že zkolabuju při dvanáctiminutovce běhu kolem Střeleckého ostrova. Nakonec jsem měla vždycky dvojku, ale jen proto že jsem chodila do toho Sokola, no...

Eva byla v pohybové kariéře mnohem úspěšnější a cílevědomější, než já, chodila na balet, na kajaku jí to taky vždycky šlo líp než mě... a nadšení pro náročné fyzické aktivity jí drží dodnes i když vystudovala matfyz a ne taneční konzervatoř. Kromě swingu, salzy a windserfingu se před pár lety zamilovala do akrobacie a to by nebyla ona aby do toho nešla naplno. Nyní je součástí umělecké skupiny Arte Levite, s kterou tančí na šálách...


Už jsem jejich vystoupení viděla x-krát a stejně se mi vždycky tají dech... nejen jestli nespadnou, ale kde na to berou sílu, jak se tam nahoře udrží a ještě u toho vypadají tak ladně...

Pokud jste akrobacii na šálách nikdy neviděli na živo, doporučuji to napravit! Máte příležitost hned za týden přijít do krásných prostor kostela svaté Anny Pražské křižovatky, kde holky z Arte Levite uspořádaly benefiční vystoupení. Vstupné je dobrovolné a půjde na dobrou věc!

Jste srdečně zváni 17. května od 18:30!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře!