28. dubna 2020

První letošní Rostlinná štafeta



Konečně je to tady, ač s hygienickými omezeními, je tu první letošní Rostlinná štafeta a doufám, že jste všichni tak natěšení jako já!

Štafeta proběhne tuto středu 29.4. od 10 do 18 hodin před Zahradou na niti. Pokud jste nikdy na žádné štafetě nebyli, můžete se mrknout na fotoreporty z předchozích kol a dozvědět se jak štafeta vlastně vznikla tady.



Jinak já už pomalu připravuji svoje štafetovky, mám připravenou housenkovou crassulu, které se u mě moc nedaří, rozsadím vonné muškáty, které miluju čím dál víc a rostou jak blázni a pak mám ještě nějaké řízky ibišku...


Musím se přiznat, že je to letos tedy dost napínavé, pravidla se neustále mění, takže o tom, že se štafeta bude konat jsem rozhodla až v neděli, a tak se snažím takhle na rychlo všechny informovat... 
Pokud máte v plánu dorazit, budu ráda, když se přihlásíte na FB událost, abych měla představu, kolik lidí mám očekávat.



Poprosím vás zároveň o dodržování pravidel, aby nevznikaly nějaké problémy... tedy nepostávání u štafetového stolku a nečíhání, kdo tam zrovna co odloží, protože je potřeba, aby se k stolku dostali i ostatní, maximum lidí u stolu je 10. K dispozici bude i desinfekční gel na ruce.

Tak ve středu na viděnou!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře!