19. června 2019

Report z Rostlinné štafety vol. 11

Moc děkuji všem účastníkům 11. kola Rostlinné štafety!

Tady pár fotek, tak třeba najdete sebe či své štafetovky...































Občas se ptáte co bude s rostlinami, které zbydou... tentokrát zbylo toto, rostliny nechávám v platu před obchodem a většinou do druhého dne zmizí...

Další štafetu plánuji v půlce prázdnin, tak sledujte moje sítě, třeba se trefím do termínu kdy nebudete někde dovolenkovat!

Také se můžete připojit k mojí FB skupině Rostlinná štafeta, kde se rostliny štafetují každý den, stačí se s někým domluvit na předání.

A pokud přidáváte fotky svých štafetovek na sociální sítě, připojte #rostlinnastafeta, ať třeba někdo dohledá, jak se jeho štafetovce daří, díky!

Tak Rostlinné štafetě zdar!

2 komentáře:

  1. Ach! Poprvé vidím můj vysněný pepřenek - peperomia argyreia. Já ho do teď viděla jen v knížce. I paní Růženka, co u má u nás v městečku květinářství o mém přání ví a nezdařilo se ještě...mám doma zatím 6druhů pepřinců, ale ten "můj" chybí.
    No a pilea...já snad do té Prahy budu muset opravdu vyrazit. FB-ová nejsem(a nebudu), ale není tady dobrá duše, která by prodala/darovala/vyměnila Pileu nebo i ten pepřinec? S předáním v Příbrami?
    Leni, ať se Vám i štafetě daří:-))
    Pokud by mi to na letní štafetu vyšlo, prosím, v kolik hodin tak začínáte? Abych si včas zjistila příjezd do Prahy.
    Děkuji, Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, štafeta se koná od 10:00 do 18 hodin.

      Vymazat

Děkuji za komentáře!