20. června 2019

Kurz akvarelu s Myynou

O víkendu jsem absolvovala kurz akvarelu, který pořádala Myyna v Ostravě. Udělaly jsme si takový holčičí víkend a navštívily Olívku, protože jsme se pohromadě viděly naposledy v Budapešti, a že to je pěkně dlouho!


A Markéta to spojila s kurzem, který uspořádala v BoBistru a tak jsme se účastnily všechny. Nikdy jsem akvarel nezkoušela a štětec v ruce jsem už taky pěkně dlouho nedržela, takže jsem se dost těšila, že zkusím něco úplně nového...




A řeknu vám, vůbec jsem nečekala, že mě to bude tak bavit! Myyna nám všechno postupně vysvětlovala a já na ty 4 hodiny zapomněla kde jsem a byla totálně pohlcená barvama. Úplně vypnutá! To už se mi hodně dlouho nestalo! 




Tahle technika vymývání barev mě dost bavila...


Dělání vzorníku barev je zábava klidně na celé odpoledne!

A tady můj závěrečný květinový věneček... inspirovaly jsme se krásnou kyticí květin, kterou Myyna na každý kurz nechá uvázat

Vážně uvažuju, že si pořídím akvarelové barvy a papíry a budu to doma občas zkoušet, je to úžasný relax, něco jako vyšívání... 

Kdybyste také zatoužili se od Myyny něco naučit, její akvarelový kurz mohu jen doporučit, zvládne to úplně každý, i ten co naposledy držel štětec v ruce ve škole, fakt, na psí uši! Příští týden má poslední předprázdninový kurz, tak to neprošvihněte ;-)


1 komentář:

Děkuji za komentáře!