25. června 2018

Pro štěstí

Svoje nadšení pro květinová lízátka Lumon už jsem tu provalila tady a jsem moc ráda, že se pomalu stávají stálicí zahradoniťvé nabídky a dost jste si je oblíbili!



Když jsem poprvé viděla lízátka se čtyřlístky, zůstala jsem koukat. Monika mi slíbila, že když nějaké čtyřlístky zase najde, že mi také udělá speciální čtyřlístkovou várku a já si říkala, že teda možná na podzim a pustila to z hlavy.

No, vypadá to, že Monika je dítě štěstěny, protože ani ne za měsíc mi psala, že má pro mě asi 50 čtyřlístkových lízátek. 
Trochu jsem vyzvídala, jak je možný, že najde tolik čtyřlístků a jestli nemá nějaký speciální čtyřlístkový recept? Já tenhle rok našla zatím jeden... a to fakt hledám, kdykoliv se naskytne příležitost!
Tak prý je to tak, že musíte v hlavě přehodit trojlístkovou výhybku na čtyřlístkovou a musíte vědět kde hledat a pak už to jde samo... no, já nevím teda.

Každopádně teď můžete v Zahradě na niti koupit tyhle úžasná čtyřlístková lízátka od Lumonu, do vyprodání samozřejmě.




Mám i několik speciálních lízátek se čtyřlístkem a pravým 23 karátovým jedlým zlatem



A jedeno pětilístkové lízátko pro supermega štěstíčko!
Prostě ideální dárek pro někoho, kdo potřebuje trochu toho štěstí, čtyřlístky by se totiž měly darovat!

Ještě připomenu, že květinová lízátka jsou vyrobená ručně z cukrové hmoty bez konzervantů a pouze s přírodními aromaty. Ta čtyřlístková jsou buď limetková nebo mangová. V nabídce mám samozřejmě ještě malá květinová lízátka s jedlými květy a velká lízátka s jedlými květy.

Zastavte se v Zahradě udělat si sladkou radost, až je uvidíte na živo, tak neodoláte!

Jako já!



Umíte hledat čtyřlístky? A co s nima pak děláte?

2 komentáře:

  1. Potvrzuju, že je fakt hledáš. Vždy a všude! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a proti Monice jsem naprostej žabař! Jak to sakryš dělááááá?????

      Vymazat

Děkuji za komentáře!