7. srpna 2017

Prague Superguide



Minulý rok se mi v jedný kavárně dostal do ruky tenhle pražský Sperguide a když jsem v něm začala listovat, napjatě jsem obracela každou stránku, jestli v něm náhodou neobjevím Zahradu na niti. Neobjevila a strašně jsem zatoužila v něm ten svůj pidikrámek taky mít.

Jak se říká, líná huba, holý neštěstí, tak jsem se letos v lednu odhodlala a napsala Mírovi Valešovi, který za Superguidem stojí, jakto, že tam nejsem a že je to teda velká chyba... no, tak takhle samozřejmě ne, ale něco v tom smyslu. Dlouho se nic nedělo, až mi v květnu přišel mail, že jsem napsala právě včas a že mě stihli zařadit do nové 3. edice Superguidu. Jupííí! Odvážnému štěstí přeje asi!



Průvodce je určen primárně pro cizince, takže je v angličtině, ale rozhodně je to funkční přehled jak pro mimopražské, tak pro pražáky!
Knížka je rozdělena na několik částí, najdete tu třeba kapitoly Culture & Arts, Eat & Drink, Shopping, Going Out atd.

Výběr místních design suvenýrů
Naše sladkosti... jen teda zapomněli na tu NEJ - Kofilu!

Zahradu na niti najdete v kapitole Local Design & Shopping


A jak je vidět, Superguide je oblíbený! (foceno z kola cestou centrem)
Takže až vám přijede návštěva z ciziny a nebudete mít čas je provádět po Praze, tak jim vražte tenhle Superguide, a je to. 

Papíroví průvodci mají prostě stále něco do sebe, co myslíte? Nebo radši dáváte přednost internetu?

1 komentář:

  1. Superguide se mi moc líbil, koupila jsem před časem první vydání a darovala příbuzným z ciziny. Doma mám tištěného průvodce Taste of Prague, taky je zajímavý. Přeji hezký den, Iva.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře!