29. dubna 2014

Podpořme ZDROJ(ovnu) kreativní recyklace

V mém nedávném příspěvku o Tabuli jsem se zmínila, jak mám ráda staré věci s příběhem, tak k tomu se teď ještě přiznávám, že jsem taky vyznavačka 3R (reuse/reduce/recycle) a DIY (do it yourself).

A tak mé srdce zaplesalo, když jsem narazila na projekt Zdrojovna - kreativní recyklační dílnu, spojující v sobě alternativu sběrného dvora, dílnu, obchod a vzdělávací i kulturní prostor.

Prostě místo, kam byste si mohli přijít něco zrecyklovat a u toho se seznámit a pobavit s lidma, dát si pivo nebo si poslechnout nějakou tu zajímavou přednášku... něco takového v Praze rozhodně chybí a já bych byla moc ráda, kdyby takové místo opravdu vzniklo. 
Zatím je v plenkách, i když už pár akcí proběhlo, hledá se prostor a finance...



Jestli jste touhle myšlenkou nadšení tak jako já, můžete pro to něco udělat i vy, přispějte na Zdrojovnu na Hithitu a podpořte vznik prvního českého re-use centra!

Nebo hlasujte pro Social Impact Award, to ani nestojí peníze, jen pár kliků!








  

2 komentáře:

  1. Děkujeme za podporu ;) Lze to i jinak, než finančně, například kliknutím pro náš projekt Zdrojovna v soutěži Social Impact Award na webu zde: http://socialimpactaward.cz/community-voting/

    Stačí volit náš projekt Zdrojovna a další dva sympatické projekty, potvrdit, zadat svůj e-mail a čekat na odkaz, který na něj přijde. Ten potvrdit a je hotovo. Čas je do 20. května. Děkujeme ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáte zač!í! :-) držím palce a doufám, že se věc podaří a Zdrojovna vznikne!

      Vymazat

Děkuji za komentáře!