12. března 2014

Rozjeďte to v Rozjezdech!


Jestli právě rozjíždíte nebo teprve máte v hlavě nějaký podnikatelský nápad, není lepší doba na to s tím něco udělat!
Do 24. března (pozor! termín prodloužen do 28.3.!!!)se s ním totiž můžete přihlásit do Rozjezdů a třeba zjistíte, že to vůbec nebyla blbost, jak jste si původně mysleli!

Já jsem do nich před rokem skočila a ač jsem tomu moc nadějí nedávala, vyhrála jsem pražské kolo, takže na psí uši, že to funguje a vyhrát můžete třeba zrovna vy! 


Podmínka je jediná, váš projekt nesmíte mít rozjetý víc jak rok...pak už stačí jen vyplnit přihlášku. Jestli vám můžu dát jednu radu, napište pořádně přihlášku, ať není ani moc dlouhá, ani moc krátká a ať je tam vše stručně a jasně formulované, určitě ji nechte přečíst pár lidem, ať to má hlavu a patu. Přihláška je vaše vstupenka do užšího výběru, tak si nechte záležet!

A kdybyste náhodou žádný konkrétní nápad ještě neměli, můžete se alespoň zúčastnit workshopů na regionálních seminářích, které jsou zdarma pro všechny, jen je třeba se na ně přihlásit (registrace na semináře se otevře v pátek). 
Třeba se nestanete podnikatelkou roku, ale možná vás to inspiruje/nakopne/otevře novým možnostem, tak chyťte šanci za pačesy! 


Jo, nejspíš budu letos v pražské porotě, tak jsem strašně zvědavá na všechny vaše nápady! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře!