24. srpna 2024

Porcelánové medúzky

 

Na jaře jsme se sešly s Markétou Mankai paper u Báry Ema Mamisu v nové dílně v Rakovníku, abychom jí trochu zkolaudovaly, pokecaly a přitom si vyrobily něco hezkýho z hlíny. Už jsem u Báry kdysi vyráběla porcelánové stojánky na tillandsie a tentokrát jsem moc nevěděla, do čeho se pustím.




Nakonec mě osvítilo a vzpomněla jsem si na nápad, co nosím v hlavě už dlouho. A tak vznikly tyhle porcelánové medúzky. Bára mě pak sice trochu proklínala, že to nestojí a blbě se to nakládá do pece, ale všechny se podvely. Mrkněte na to, jak to dopadlo, mám z nich strašnou radost!


Doufala jsem, že to bude krásný, ale že to dopadne takhle, jsem teda nečekala! Bílý porcelán je opravdu jemný a něžný materiál a krásně tillandsie doplňuje.

Porcelánové medúzky s tillandsiemi už najdete u nás v Zahradě na niti nebo i v našem e-shopu. Každá medúzka je jiná a každá je originální.










Jak se vám líbí? 



Medúzek vzniklo jen omezené množství, tak pokud se vám líbí, neváhejte! Každý kousek je originál.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře!