24. února 2020

První jarní Rostlinná štafeta je tu!

Je pro mě vždycky dost těžké určit datum první jarní Rostlinné štafety, zvlášť teď, když si s námi počasí hraje jak se mu zlíbí...

Ale nakonec jsem došla k závěru, že začátkem dubna už určitě bude venku krásně a stanovila jsem letošní první Rostlinnou štafetu na 7. dubna! I když, jestli to s tím počasím takhle půjde dál, tak bude tou dobou už začátek léta, kdo ví!

Tento rok jsem se rozhodla pro přehlednost naplánovat všechny letošní jarní Štafety dopředu a snažila jsem se je dát i v různé dny! 

Tady jsou tedy termíny: 29. dubna, 14. května, 27. května a 18. června

Možná ještě časem přibudou nějaké letní termíny, podle možností. 

Takže pomalu začněte řízkovat, vysívat semínka, přemýšlet, kterou svojí zelenou krásku pošlete dál a kterou byste si naopak přáli získat... 

A pokud o Rostlinné štafetě slyšíte poprvé a netušíte co je to za bláznivou akci, tak mrkněte sem, kde se dozvíte víc!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře!