26. května 2019

Report z Rostlinné štafety vol. 10

Díky všem, kteří jste se v uplnulém týdnu zastavili a přinesli a odnesli cokoliv zeleného!


Tady je pár fotek z 10. kola:


Musím říci, že prodloužení Štafety na celodenní akci prospělo a štafetování se stalo mnohem příjemnější pro všechny.


Štafetovky s příběhama

Krásně převislá vánoční hvězda


"Moje prabába byla někdy kolem roku 2000 ulovena v pražské zoo vedle pavilónu hrochů" 



Štafetujeme i semena! Tohle jsou třeba afrikány.



Štafeta v plném proudu




A tohle zbylo z Rostlinné štafety vol. 10

Jedna prosba na závěr, prosím, nenoste na štafetu umělé květiny, zůstanou mi pak a co já s tím... živé rostliny vždycky udám, umělé nikdo nechce... díky!


Pokud budete sdílet nějaké fotky svých úlovků na sociální sítě, přidejte #rostlinnastafeta, ať se můžeme kochat s vámi, díky!

Další 11. kolo rostlinné štafety proběhne někdy v půlce června, datum ještě upřesním! Do té doby můžete štafetovat ve Fb skupině Rostlinná štafeta... Štafetování zdar!

2 komentáře:

  1. Leni, ty pro mě budeš vždycky ta první , co prorazila s kytkama do českých domácností. Nebo každopádně do mé. Dlouho mě kytky nebraly, ale teď kupuju, sadím a dokonce zalévám:) Rostlinná štafeta je skvělá akce. Kdybych byla blíž, určitě se zastavím. Přeju Zahradě na niti ať pořád vzkvétá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soňo, díky moc, to mě moc těší, že moje Zahrada inspiruje k zazeleňování i ty které kytky nebraly, to je pro mě největší pochvala! Zkus uspořádat Rostlinnou štafetu u Tebe v Galerii, uvidíš, že se lidé pohrnou a třeba přitáhneš zase jinou sortu lidí, kteří by se k Tobě třeba jinak nevypravili. Zdravím do Havířova!

      Vymazat

Děkuji za komentáře!