24. dubna 2019

Report z Rostlinné štafety vol. 9


Deváte kolo Rostlinné štafety bylo o dost poklidnější než to osmé, a to hlavně díky tomu, že jsem štafetu prodloužila na celodenní akci. Lidé a kytky přicházeli a odcházeli a až na pár momentů se netvořili žádné kytkuchtivé davy. Díky za to!

Tak tady zase pár fotek, co jsem stihla zachytit v průběhu štafetování...


Těsně po vypuknutí...

Vždycky je radost pozorovat, co všechno se tentokrát sejde za rosltinné poklady

Štafetovky s příběhem jsou vždycky o kousek zábavnější a zmizí rychleji!

Návod jak štafetovat...

Avokádo se objeví vždycky, to je jistota, podobně jako rýmovníky nebo řízky tlustice

Celodenní štafeta je fakt mnohem klidnější a štafetáři se rozprostřou během celého dne...

Fíkusový list


Tyhle štafetovky mě hodně pobavily, ať žije recyklace a rostliny s příběhem!

Vždycky se objeví i nějaké ty větší rostliny, tentokrát přistál obr ševcovský kaktus

Bromélie po babičce


Obr pryšec


Štafetujeme i doplňky pro rostliny, jako jsou květináče, hnojiva atd. jinak v Zahradě na niti mám pořád nějaké tyhle plastové květináče a házím je do plastu, takže kdybyste nějaké potřebovali i mimo štafetu, stačí si říct, ráda je pošlu dál, aby zbytečně nekončili v koši, i když tříděným


Výměna informací a typů na pěstování je také součástí rostlinné štafety!

A tohle zbylo na konci. Mezitím už jsem i tuhle většinu rozdala, ale pořád mám ten velký kus euphorbie k zakořenění, kdybyste měl někdo zájem!
A zrovna v den Rostlinné štafety se v Zahradě zastavili i kamarádi Janek s Honzou natočit nový díl pro Honest Guide, tak se na něj mrkněte, třeba se tam někde mihnete - zdravím kluka s fíkusem, který udělal parádní fotobombing :-D
10. kolo Rostlinné štafety bude v průběhu května, datum ještě upřesním, tak sledujte fb Zahrady na niti, instagram, či se přihlašte do fb skupiny Rostlinná štafeta, kde můžete štafetovat rostliny i mimo zahradoniťové akce!


A pokud nejste z Prahy a je vám líto, že se na Štafetu nedostanete, uspořádejte si svou vlastní Rostlinnou štafetu! Třeba jako Montessori školka Na Vlně z Rožnova. Holky mě oslovily, jestli mi nebude vadit, když použijí stejný název a já jsem za to vždy ráda, když se myšlenka Rostlinné štafety šíří dál a budu také ráda, když si uspořádáte vlastní a zmíníte Zahradu na niti jako inspiraci, ráda vám pak akci nasdílím na svoje sítě...
Tak ahoj na další Rostlinné štafetě!

1 komentář:

Děkuji za komentáře!