20. června 2017

Le Labo


Doufala jsem, že se mi podaří v Londýně navštívit parfémový obchod Le Labo a podařilo se!



Tahle newyorská značka má totiž pobočky jen v několika metropolích po světě a Praha to není.




Už jednou jsem si objednala jejich parfém SANTAL 33, ale bohužel, Tom ho vůbec nerozdýchal, nějak mě nenapadlo ho nejdřív dát očichat i jemu, a tak jsem ho musela poslat dál.
Parfémy Le Labo jsou vždy pojmenované po jedné z hlavních ingrediencí a číslo za názvem prozrazuje z kolika ingrediencí se skládají.


Le Labo je doslova laboratoř a každý parfém vám tu namíchají na počkání čerstvý, takže ho pak musíte nechat ještě pár dní uležet, než ho začnete používat.



Interiér obchodu je industriálně, laboratorně strohý.



A tady už se váží a připravuje můj THÉ NOIR 29. Tentokrát jsem se ale trefila a s postupem času musím číct, že moje nová vůně mi sedí snad ještě víc.


A tak jsem si z Londýna odvezla jeden jediný a nejlepší suvenýr.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře!