9. října 2015

Photosynthesis

Je naprosto předvídatelné, že když se spojí SOFFA a Květinové lahůdkářství, vznikne něco jedinečného a tady máme důkaz... velkoformátový květinový časosběrný kalendář Photosynthesis.

Původně jsem měla v plánu přát si ho od Ježíška... neodolala jsem... ale mám perfektní výmluvu, je to totiž kalendář pro dobrou věc! Jeho koupí na HITHITU přispějete na Nadaci Proměny, která pomáhá proměňovat městské prostředí a rozvíjí povědomí o krajinné tvorbě a vlivu prostředí na člověka.  





A aby toho nebylo málo, vybrala jsem si variantu kalendáře s růžovým plakátem

Všichni účastníci tohoto projektu jsou moje srdcovka a jejich výsledný produkt asi nejvíc. Neváhejte a podpořte tenhle jedinečný počin a jestli to není zrovna vaše srdcovka, bude to určitě super dárek, za mě teda určitě...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře!