26. října 2014

Revampuju

Revampový kurz výšivky už dávno skončil a ptačí polštář jsem s vypětím všech sil stihla a při tom zjistila, že je to super relax, navíc s výsledkem a to se počítá! Chvíli mi ale trvalo polštář nafotit, protože když už jsem si vzpomněla a za světla vše nafotila, objevil se u Rozy příspěvek o tom, jak se dělá blog, zastyděla jsem se, potupně vytáhla žehličku a pěkně nanovo... 

A tady výsledek, ptačí polštář inspirovaný švédskými tradičními vzory... 





vzor nakreslen mizíkovou fixou


zázrak rozpuštění speciální "látky" s nakresleným vzorem



Díky, Evo, za super kurz a těším se na pokračování v pokročilých!

13 komentářů:

  1. Ten vzor je fantasticky....jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještěže existuje ten pinterest, bezedná studnice inspirace, že?

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. a tý práce co s tím bylo, tak jsem ráda, že se to vyplatilo... takový chvály :-)

      Vymazat
  3. Je to překrása! Já to tak obdivuju. Nesnáším vyšívání a moc bych si přála ho "snášet", protože se mi výšivka opravdu moc líbí!!! Pani, krásní to máš, fakt! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Cože? Tohle je ručně vyšívaný? Taková nádhera!!! Smekám!

    OdpovědětVymazat
  5. wow, ten je úžasnej. Spadla mi čelist. Nádhera!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře!