5. srpna 2014

Štěstí ve hře...


... neštěstí v lásce... zázraky se dějí!



Moje Asplenium na niti vyhrálo Love Revamp cenu v červencové ananasové soutěži Minty Finty, jupíí!

Kdy se vám naposledy stalo, že se jen tak náhodou zúčastníte soutěže a vyhrajete přesně tu cenu, která se vám ze všech líbí nejvíc? No, tak to přesně se stalo mně, n e u v ě ř i t e l n ý!




Je to asi nějaký znamení, nebo co! A protože cena od Evy z Love Revamp obsahuje vyšívací kit do začátku a taky slevu na vyšívací workshop, je rozhodnuto!

Letos prostě nebudu chodit na Vinohrady na keramiku, ale na Letnou vyšívat. Stejně už mě tenhle vyšívací workshop láká od doby, co jsem si o něm přečtla vyšívací reportáž právě od They z Minty Finty.

Já už jsem přihlášená do kurzu A, co vy, potkáme se tam?

p.s. můj favorit ananasí soutěže byly vyšívané taštičky ze starých džín by Petra Višková

4 komentáře:

  1. Ty jo,
    stesti ve hre i v lasce ...

    Zavidim.
    Gratuluju.
    A raduju se s tebou!!!

    Vysiva cela Praha ... ♡♡♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zázraky se dějí!!

      a nechceš se přidat? že bys mohla doplňovat RM tašky ještě ...výšivkama? !

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. dííík!
      až budu ve výšivce master, koupím si tvojí tašku z exkluzivního plátna a taky na ní něco vyšiju!

      Vymazat

Děkuji za komentáře!