22. října 2024

Do Bilbaa

Pro náš tradiční podzimní holčičí víkend po Evropských metropolích letos vybrala Markéta Bilbao a já s Barou jsme neprotestovaly.

Rozhodla výstava Yoshitoma Nara v Guggenheim muzeu, a tak jsme se vypravily do Bilbaa.

Když se mi poštěstí jet na místo, které neznám a ještě s cílem a programem, který vlastně taky úplně neznám, jsem nadšená. Miluju totiž si dopředu nic moc nezjišťovat a nechat se překvapit bez přílišného očekávání. Většinou se mi to vyplací a zážitek to ještě umocní a to se podařilo i tentokrát.

O Yoshitomo Nara jsem nevěděla vůbec nic a v Bilbau jsem sice jednou byla, ale jen opravdu na skok.

Shrnula bych to asi tak, že Bilbao je úplně ideální město k víkendové návštěvě. Je tak akorát velké, všude dojdete pěšky. Má krásnou promenádu podél řeky, která protíná celé město. Skvěle se tu najíte a mají tu krásné obchůdky.

Půl dne je dobré si vyhradit na Guggenheim museum. Výstava Yoshitoma Nara už sice skončila, ale teď právě tam začala výstava Hilmy af Klint a to je teda velký důvod se tam zajet podívat! Nejradši bych tam jela hned znova! Koukněte na tenhle dokument na iVysílání a budete chtít jet taky!


















Štěně Jeffa Koonse bylo zrovna pod lešením, protože ho každé jaro a podzim nově osazují, to mě tedy trochu mrzelo. Aspoň jsme se dozvěděly, že osázení je práce pro 20 lidí na 9 dní.





Balkóny zkontrolovány!



Byli jste v Bilbau? A jakou výstavu jste viděli v Guggenheim museu?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře!