20. října 2020

Vlaštovky ochranitelky

Vlaštovky jsou ve Španělsku a Portugalsku symbolem štěstí a ochrany. Proto tu často spatříte keramické vlaštovky na fasádách domu i jako dekorace na zdech interierů. Páreček těchto keramických vlaštovek jsem si kdysi dávno přivezla z Valencie, která je proslulá keramickým řemeslem po staletí. Do teď mi tyhle dva ptačí suvenýry dělají velkou radost, jak nám zdobí kuchyň a určitě nás i ochraňují.




A protože tyhle vlaštovky mi přirostly k srdci velmi pevně, rozhodla jsem se je zařadit do sortimentu Zahrady na niti. Dalo to trochu práce, ale podařilo se a tak mě strašně těší, že si vlaštovky ochranitelky teď můžete pořídit domu i vy!




I tyto vlaštovky ze Zahrady na niti pocházejí z jedné valencijské keramické dílny, kde se ručně vyrábí už od roku 1921 podle vzoru slavného keramika José Gimeno Martíneze.




Vlaštovky mám v několika velikostech a barvách, stačí si vybrat!


Vlaštovka XS v bílé, černé, růžové či světle modré barvě



Vlaštovka L v matné bílé, matné černé či lesklá růžová nebo žlutá






Žluté vlaštovky jsou ručně malované, takže na nich jsou vidět jemné tahy štětce.


Vlaštovky jsou duté a ze zadu mají otvor, za který je můžete skvěle zavěsit na zeď.

Vlaštovky najdete už i na e-shopu a postupně přibydou možná ještě další velikosti a barvy vlaštovek podle toho, jak se vám budou líbit.


Budu ráda, když mi napíšete, kam byste si vlaštovky ochranitelky pověsili a která barva se vám líbí nejvíc!




2 komentáře:

  1. ...objednáno, budou viset v rodinách mých dětí a jsou krásné, těším na další varianty
    krásné dny vinšuju jarka

    OdpovědětVymazat
  2. ..já ji úplně vidím na stropě nad postelí, jak vytáčí tu elegantní obrátku při chytání hmyzu..;) miluju podzim i zimu, ale bude fajn, až se ty naše vrátí zpátky z letního bytu. Ochranitelky. Zdravím Hel z Ol.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře!