20. března 2020

Koronavirové prázdniny


Tak máme za sebou prvních pár dní karantény. Zahrada na niti je zavřená, i když oficiálně mohou květinářství zůstat otevřená. Venkovní zahradnictví a velkoobchody chápu, květinářství moc ne, ale to je asi jedno. Mám pocit, že vše nejrychleji zvládneme, když se budeme všichni snažit opravdu co nejvíce přerušit jakékoliv kontakty mezi sebou...
E-shop ale funguje, snížila jsem poštovné ze 110 na 90 Kč, zdarma vám ho bohužel nabídnout nemohu a rozpočítávat ho do cen a pak inzerovat poštovné zdarma mi přijde jako podvod. Také jsem snížila limit pro poštovné zdarma z 3 000 na 1500 Kč. Posílám pouze přes GLS, takže doručení je druhý den od odeslání až k vám domů. Hodně se ptáte na možnost vyzvednutí zaplacených objednávek osobně, od pondělí přidávám tedy tuto možnost každé pondělí, středu a pátek od 14 do 17 hodin

Jsem teď vděčná za každou objednávku, a pevně doufám, že se pokryje aspoň nájem a poplatky. Kokedamy do e-shopu průběžně doplňuju a aerárií ze sklárny máme zásobu, takže je a bude z čeho vybírat!


Budu se teď snažit být i víc aktivní na sociálních sítí a trochu vás inspirovat k různým rostlinným aktivitám, tak mě sledujete na instagramu i facebooku!

Je to doba těžká pro každého podnikatele, ať malého či velkého, ale věřím, že všechno špatné je pro něco dobré. Máme konečně možnost se zastavit a přeházet svoje hodnoty, uklidit si binec doma i v hlavě. Vlastně mi v mnoha věcech tohle vykolejení připadá přínosné.

Zatím mám teda práce dost, i když nechodí zákazníci, můj TO DO list je dlouhý několik metrů, protože je na něm spousta věcí, na které normálně nezbývá čas, a tak pevně doufám, že se mi ho díky těmto korona prázdninám podaří zkrátit. Že odškrtnu všechny položky si neplánuji, protože stejně stále přibývají nové a už jsem se naučila, že mě to nechává klidnou... ale ta představa, že udělám všechny ty resty, co tam dlouho stojí je strašně lákavá!

Trochu mě mrzí, že první letošní Rostlinná štafeta asi padne za oběť covidu-19, ale co se dá dělat, snad některá z těch dalších proběhne... všechny termíny jarních štafet najdete na www.rostlinnastafeta.cz

Tak přeji vám i sobě málo lenosti a hodně pozitivní energie a odhodlání si ten čas užít a moc to s tím plánováním co všechno udělám nepřehánět!


Kokedamy s velikonočními kaktusy jsou už také v e-shopu, postupně doplním i další


Děkuju za všechnu podporu, kterou mi posíláte a pokud máte možnost podpořit svoje oblíbené tvůrce, udělejte to, teď je ta nejvhodnější doba!

Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře!