28. ledna 2019

Plants quotes neboli rostlinné hlášky na rok 2019


Je konec ledna a já jsem vám ještě nepředstavila svůj zahradoniťový projekt na tento rok!

Mám strašně ráda tzv. plants quotes, česky přeloženo asi jako rostlinné aforismy a už jich mám docela sbírku. Tak jsem přemýšlela, co s nima až mě napadlo z nich udělat plakáty a pohledy...


A protože už strašně dlouho sleduju Aňu Vančurovou, její ilustrace jsou vlastně tak trochu koláže z naskenovaných látek a vždycky mají šmrnc a prostě její práci miluju! Jsem strašně ráda, že můj projekt Aňu taky nadchnul, a tak se konečně naskytla příležitost ke spolupráci.

Daly jsme dohromady několik rostlinných aforismů z kterých tedy vzniknou plakáty a pohlednice a každý měsíc v tomto roce vyjde jeden set. Bude to takový projekt na pokračování, abychom se měli všichni na co těšit!
A tady máme první lednovou rostlinnou hlášku! 
Home is where the plants are volně přeloženo Domov je tam, kde jsou květiny 

Vybrala jsem krásný kvalitní papír, aby se obrázky daly použít třeba i k zarámování, a tisk se tiskárně opravdu vydařil, takže každý měsíc nadete nový ilustrovaný rostlinný aforismus v Zahradě na niti i na e-shopu...




Jinak se omlouvám všem neanglicky mluvícím, ale všechny texty budou v angličtině, protože některé z nich jsou do češtiny jen obtížně přeložitelné, moc by nevyzněly a navíc celá serie tak bude kompaktní... tak se třeba aspoň naučíte nějaká nová slovíčka ;-) 

Zatím do kolekce patří rostlinný aforismus pro valentýnský únor



Když se píchneš o kaktus, považuj to za kaktusový polibek, vždyť všichni víme, že láska bolí
Březnový rostlinný aforismus: Když ti život dává rostliny, vytvoř z nich džungli


Dubnový rostlinný aforismus: Kdyby rostliny mohly mluvit, radši by mlčely


Májový rostlinný aforismus: Rostliny nevyřeší všechny naše problémy, ale jsou skvělým začátkem


Červnový rostlinný aforismus: Nezapomínej pít vodu a dopřávat si trochu slunce. Vždyť jsi vlastně pokojovka s trochu komplikovanějšími emocemi.

Zarámovat se dají i pohlednice, jsou na krásném tuhém papíru s matným povrchem
Červencový aforismus se týká "plant víkendů"... Sorry i have plants this weekend se těžko překládá do češtiny... 

Tak který aforismus u vás zatím vede? Budu moc ráda, když mi napíšete do komentáře!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře!