29. října 2017

Stmívá se

teď dříve a dříve, dny se zkracují a noci prodlužují, a tak jsem si řekla, že by ty dny chtěly trochu rozsvítit... pídila jsem se a narazila na krásná LED světýlka.
Nejdřív jsem jimi vyzdobila výlohu v Zahradě a pak jsem je vyzkoušela i doma. 

Tak tady je pár nápadů, kam se takové světelné řetězy nebo svítivé hvězdy a koule dají umístit...











Možností je skoro nekonečno a jdou s nima vyvádět i dost zábavný věci... stačí pár bláznivejch kamarádů a o zábavu je postaráno :-D 






Všechny světelné objekty jsou na tři tužkové baterie, takže se dají umístit úplně kamkoliv a krabičku jen schovat. Navíc je v zapínání i poloha časovače, takže stačí zapnout časování a světýlka se rozsvítí každy den ve stejný čas na 6 hodin.








Všechna tahle světýlka najdete u mě v Zahradě ve Školské nebo také v zahraďoniťovém eshopu v sekci světýlka. 

Přeji hladký přechod na zimní čas!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře!