30. prosince 2015

Přeji vám všem...



Po zkušenostech z loňských Vánoc, kdy jsem pekla vánočku 27. prosince a linecký slepovala na Silvestra jsem si letos vytyčila cíl, že to bude tentokrát (doma) bez stresu a nic neponechám náhodě.

Před Vánoci je totiž u mě v obchodě doslova vánoční uragán, při kterém nestíhám pak už ani spát natož uklízet/péct/zdobit/vymýšlet dárky, prostě nic, co k Vánocúm obvykle patří, bohužel bere za své i vánoční atmosféra... ne že by to letos s tím jarním počasím nějak vadilo... kdyby ale nebylo Vánoc, nevím jak by Zahrada na niti přežila prvních pár měsíců v roce, takže se to snažím brát jak to je a každým rokem se začínám připravovat dřív a dřív.


Letos jsem se rozhodla pro částečně rukodělné dárky, a tak jsem nutně musela začít super s předstihem, už na podzim na Revampím kurzu výšivky... nestihla jsem sice všechno, pár věcí si s sebou balím ještě na hory, ale naštěstí tři dárky se mi podařilo pod stromeček dodělat...




triko pro tátu cyklomaniaka a triko pro mopslomaniaka


nutno dodat že předlohou jsou
ilustrace úžasné Gemmy Correll

jsou tak krásný, že jsem se nemohla
rozhodnout a nakonec vyrobila trika dvě


Ať žije výšivka!



14 komentářů:

  1. Boží! Hlavně to poslední se mi líbí moc! Máme puga v baráku, je vtipnej :).
    A ty jsi statečná, že se umíš s Vánocema v Zahradě tak poprat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to se máte!

      Letos to bylo obzvláště výživné, ale člověk si z toho musí brát to lepší ;-)

      Zdravím na jih!

      Vymazat
  2. Výšivky skvělý! Přeju krásný klidný dny teď a kdyby ses třeba zase chystala chodit po večerech vyšívat, dej vědět - tak prima vyšívací společnost bych si zase dala líbit... A ať to roste a visí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Kláro, to já se zase chystám! Uvidíme jak to Eva vypíše... krásnej start nového roku přeju!

      Vymazat
  3. Lenko,tak ať ti to skvěle vyšívá,ale hlavně ať ti Zahrada dělá jenom samou radost...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Bohdano! Přeju to samé s tou opravdickou zahradou pod širým nebem!

      Vymazat
  4. Leni, já jsem pro tebe asi z jiného světa, ale moc ráda k tobě nakukuji. S časem to před vánoci mám podobně a to nepodnikám. Nicméně jsem účetní a ještě k tomu trojnásobná babička a tak se spíš stydím, že nepeču a neuklízím. Děkuji ti, že jsem poznala tebe a díky příběhu "Pilea" i jiné milovnice zeleně a přeji vám všem vše dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, Věro, že nakukujete a že Vám to něco dává, člověk pak má hned pocit, že to má smysl, dík! Myslím, že Vánoce jsou svátky klidu a domácí pohody uklízení bych zakázala! Vše dobré do nového roku přeji!

      Vymazat
  5. To je nádhera, originální a vtipné !!! :) Podzimní kurz byl super, docela mě to vyšívání chytlo, jen ten čas... i když tak koukám jak jste to zvládla, stydím se a tuto výmluvu zapomínám navždy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo! Chystám se zas na jarní kurz pokračovat... jinak se nedokopu, takže jen díky kurzu jsem to před Vánoci stihla ;-) tak třeba se tam potkáme!

      Vymazat
  6. Leni, nádhera ..... krásný nový rok !!! Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře!