10. července 2014

Na křídovém papíře, který znamená svět


Říká se, že není nic staršího než včerejší noviny nebo v tomto případě měsíc starej lajfstajovej časopis, takže tenhle příspěvek je trochu pět minut po dvanáctý a s křížkem po funuse. Ale tak zase lepší pozdě nežli nikdy!

Předně se musím přiznat, že nejsem zrovna čtenářka Kosmopolitánu, ale když jsem na konci minulého roku kývla na rozhovor pro tuhle časopisovou ikonu, řeknu vám, že jsem se čepýřila, jak kdybych měla být rovnou na titulce. A protože se nepodobám ani Claudii Schiffer ani Elize Gonzáles (kdo to je netuším) bude mi muset stačit jedna křídová stránka na straně 70.

Emailový rozhovor proběhl, paní redaktorka se mezitím odstěhovala do Ňůjorku a já měla na starosti spousta
důležitějších věcí než sledovat, co se tiskne růžovou na křídový papír. To bylo překvapení, když jsem zjistila, že článek už dávno vyšel a že se kvůli němu dokonce jedna nejmenovaná příbuzná málem utopila ve vaně, když ho náhodou koupajíc se nalistovala.

Z původního rozhovoru nakonec vznikl článek, ve kterém jakoby radím jak se stát úspěšnou podnikatelkou, to mě opravdu pobavilo. Chápejte - , která mám tak akorát jeden semestr Zemědělské ekonomie a Základů účetnictví a kurz PR a marketingu z Rozjezdů roku - radí, jak si zařídit úspěšný byznys... 
Ale jinak je to samozřejmě příjemný pocit, na chvíli se vložit do role takové Margarety Křížové nebo nějaké osobnosti z BIZ LADIES a prozradit svůj recept, jak na to. Zvlášť potom, co jste si docela dlouhou dobu mysleli, že nejste podnikatelský typ a že na to nemáte, protože vám to kdysi kdosi vštěpoval tak svébytně, že jste tomu skoro uvěřili. Pak je to povznášející zadostiučinění, skoro se vám chce ten růžovej časopis vzít a pěkně se založenou stránkou ho dotyčnému hodit do schránky.

Nejvíc mě na tom všem ale těší, že by to třeba vážně mohlo někoho nakopnout, aby se pustil do něčeho vlastního. Nojo nojo, já vím, je to jen článek v Kosmopolitánu, ale člověk nikdy neví a někdy stačí k rozhodnutí opravdu málo... to vím z vlastní zkušenosti.


Květnové číslo už je samozřejmě ve sběrnách papíru, tak ty stránky, které znamenají svět připojuji aspoň virtuální.






p.s. kdybyste náááhodou hledali vhodný malý prostor k podnikání, momentálně je k mání malý krámek (15m2) ve Školské 7 - mezi Zahradou na niti a Basmatee - takže dobrá společnost zaručena ;-)

2 komentáře:

  1. Božííííííííííííííííííííííííííííííííííííí.
    A suprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
    A skvěle!

    A taky mě baví, kolikrát se v textu objevilo slovo manžel ... :o)

    Jak se prostě píše černé na bílém: JSI ÚŽASNÁ ŽENA!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to víš, Roso, v tomto případě platí za vším hledej muže...

      takže je to spíš tak: JSEM ŽENA, KTERÁ MÁ ÚŽASNÉHO MUŽE, KTERÝ V NÍ PROBOUZÍ ÚŽASNOU ŽENU!

      ps. běžím se mrknout do DOXu na výstavu Rajniše, dík za typ, jeho stavby miluju a tajně toužím mít od něho altán na své vysněné zahradě

      Vymazat

Děkuji za komentáře!