17. února 2018

Tři billboardy a Osiřelák

Tenhle film se mi zažral pod kůži tolik, že ho prostě musím doporučit dál. Možná už to brzo nebude ani potřeba, protože je to můj favorit na Oskara a už vyhrál Zlatý globus.


zdroj čsfd

Miluju filmová překvapení, prostě jít do kina na film, o kterém nevím vůbec nic, ani se nemrknout na čsfd, ani si nepřečíst recenzi na Rotten tomatoes, prostě nic nečekat a užít si to. Tři billboardy kousek za Ebbingem vybral Tom, řekl, že to bude dobrý a já si jen říkala, proboha, ten film má ale divnej název... a pak už jsem jen koukala s otevřenou pusou.

Tenhle film se pohybuje na hraně kýče, ale zajímavý je, že se do něj nikdy nepřehoupne. Dokonalý dialogy, skvělý postavy a herecký výkony a taky příběh. Když jsem se v titulcích dočetla, že ho napsal a režíroval Martin McDonagh, tak mi spadla brada po druhý. Martin McDonagh totiž taky napsal a režíroval film V Brugách a napsal jedny z mých nejoblíbenějších divadelních her, který jsem v Činoheráku během své uvaděčské kariéry viděla asi tak 20x - Pana Polštáře a Osiřelý západ. Osiřelý západ je stále na repertoáru, i když už tam bohužel chybí skvělý Michal Pavlata, stojí za vidění! 


zdroj ČK
Doporučuju na nic neklikat a jít do kina/divadla, podívaná zaručena!

9 komentářů:

  1. Zrovna jsem přišla z kina a ufff, bylo to skvělé!!! Musím to vstřebat a vsáknout.
    Pana Polštáře jsem viděla 3x, škoda, že už ho nehrají...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na se na to budu muset podívat ještě jednou...
      Pan Polštář bylo jedno z nejlepších představení Činoheráku vůbec, škoda že ho pan Vetchý už nechtěl hrát, šla bych na něj po 21. :-)

      Vymazat
    2. Že jo! Co Polštáře nehrají, tak jsem tam nebyla ☺ ale na Osiřelý západ bych mohla zajít, slyšela jsem na něj chválu z hodně zdrojů

      Vymazat
    3. No za sebe z ČK mohu vřele doporučit kromě Odiřeláku ještě Boha masakru nebo Sexuální perverzi v Chicagu či Dámského krejčího, všechno TOP a na rozdíl od Pana Polštáře jsou to spíš veselé hry ;-)

      Vymazat
    4. Boha masakru a Sexuální perverze jsem viděla a na něco veselejšího bych mohla utáhnout i Chlapa :-) S dětmi náš kulturní život pokulhává :-)
      No a zatím co to tu píšu, zarezervovala jsem lístky na Ujetou ruku :-D Protože Martin McDonagh, že :-)

      Vymazat
    5. Také dobrý výběr! Já se chystám na tu úplně novou hru Kati, tak jsem moc zvědavá! Režie Ondřeje Sokola bývají vždy výborné... Tak ať se líbí!

      Vymazat
  2. PS. včera jsem byla na Phantom's Thread a přes všeobecné pozitivní hodnocení to byl pro mě naprostý propadák, nuda a chvílemi mi bylo z hlavní postavy (prý poslední role Daniela Day-Lewise) až fyzicky blivno, nevím, jestli to byly zamýšlené emoce režiséra P.T. Andersona, za mě ale palec dolu

    OdpovědětVymazat
  3. Tři billboardy byly ve filmovém menu v letadle. Tak já se na to mrknu cestou domů, díky za tip! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, na letadlovym displeji, nevím jestli bych si chtěla kazit tak pěknej film... ja tam vždycky koukam max na serialy :-D

      Vymazat

Děkuji za komentáře!