23. listopadu 2017

Marimo Friday

x x x   e d i t   x x x
x x x Marimo Friday prodloužen na celý víkend! x x x 

Nejsem moc příznivcem slevových akcí a na celosvětovou akci Black Friday jsem zanevřela po tom, co si Tom jednou koupil péřovku za několik tisíc na tenhle černej pátek a peníze zmizeli nejspíš do černé díry, protože nikdy nic nepřišlo...

Na věci ze Zahrady na niti také moc často slevy nedávám, prakticky jen když mají nějakou menší vadu, je to hlavně proto, že je to všechno ruční práce z 95% česká, takže dávat slevy, když máte nastavenou cenu tak akorát prostě nejde. To si mohou dovolit asi spíš obchodníci, kteří zboží přeprodávají a nevidí za ním tu spoustu práce...




Letos ale udělám výjimku, protože mi zrovna včera dorazila zásilka s japonskými řasokoulemi, kterými jsem se rozhodla před Vánoci dostatečně zásobit, ale jaksi jsem teda neodhadla to množství...
A tak už druhý den přepírám ty zelený potvůrky a říkám si, co já budu dělat s takovou hromadou řasokoulí?



Zítra, na Black Friday je tedy u mě v Zahradě ve Školské Marimo Friday a na všechny řasokoule velikosti L dostanete 50% slevu! Akce platí pouze pro kamenný obchod!



Řasokoule balím do ekologického celofánového sáčku v kterém vydrží i několik dní bez vody a součástí balení je samozřejmě návod na pěstování. Pokud je chcete jako vánoční dárek, stačí je do Vánoc dát do sklenice, umístit někam na světlo a občas vyměnit vodu...





Pokud budete mít cestu, stavte se po nějakého Jezerního skřítka aka Marimo aka řasokouli zelenou! A pokud nevíte o čem to tu vlastně celu dobu mluvím přečtěte si můj článek o téhle nejroztomilejší vodní rostlině!




A pozor, ať se nenachytáte na nějaké Black Friday černé díry!


2 komentáře:

  1. Jejda, ty jsou nádherný, Leni. Mrzí mě, že tady nemáme takový obchůdek, jako je ten Tvůj. Já bych tam totiž byla pečená-vařená. :) Hezký advent!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsou to miláčci!
      Tak zase aspoň ušetříš, žejo :-D

      Vymazat

Děkuji za komentáře!