28. června 2017

Report z předprázdninové Štafety

Díky vám všem, kteří jste se zúčastnili předprázdninové štafety!
Sešlo se rekordní množství nejrůznějších rostlin a výpěstků a moc mě potěšilo, že máte takový zájem o rostliny a štafetovou výměnu!


Tady je pár fotek ze včerejší akce. Budu moc ráda, pokud mi napíštete, co jste ulovili, jak se vašim úlovkům daří nebo po jaké rostlině toužíte a nedaří se vám ji sehnat... třeba to bude inspirací pro ostatní množitele.  

můj příspěvek do Štafety byl tentokrát pár kousků peperomie raindrop,
ibišek a datlovník, tak ať se vám někde dobře daří, děcka moje!


Rostlinná štafeta těsně před vypuknutím 
napsat štafetovce její životní příběh, to je potřeba, bez něj to není ono!
























Helena dokonce svoje rostlnné popisky ilustruje!




















Předprázdnonová štafeta skončila, ale zbyla jedna krabice štafetových rostlin, tak kdybyste někdo měli zájem si vybrat zastavte se, jsou u mě k dispozici!

Protože bylo na Štafetu vcelku dost ohlasů a dotazů na letní kolo, zrodil se mi v hlavě nápad, udělat přes léto takový štafetový stolek, kam byste si mohli odložit svoje výpěstky nebo si zase nějaké odnést a kteý by fungoval nonstop celé léto, tak mi napište, jestli byste tuto možnost využili nebo vám vyhovuje spíše taková hromadná štafetová akce? 

Další štafeta se bude konat někdy na konci září, dám vám včas vědět!


Tak možení a pěstováni zdar!

7 komentářů:

  1. Nonstop stolek parádní nápad!JH

    OdpovědětVymazat
  2. Někdy vážně lituju, že nejsem v Praze. Tohle je paráda!

    OdpovědětVymazat
  3. Mne by se tato akce moc libila v Brne. Nemate tam nejake detasovane pracoviste? :-D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bohužel nemám, ale zkuste si třeba s kamarádkama udělat vlastní rostlinnou štafetu, klidně v kavárně, doneste si svoje výpěstky a řízky a štafetujte, je to snazší, než se zdá ;-)

      Vymazat
  4. Kdy se chystá další štafeta?

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře!