2. listopadu 2016

Na (pod)zimní večery

Je to časově náročný koníček, to uznávám, ale když na ty seriály kouká člověk tak poctivě jako my, tedy jeden díl za večer, tak mu to pak docela dlouho trvá a zase tolik času to nesebere... 
Od minulého seriálového postu už jsou to věky, tak tady několik mých nových osobních favoritů pro dlouhé (pod)zimní večery:




12/ War and Peace (BBC)
Pohlazení po duši, Paul Dano a Lily James, trochu uhlazené Rusko, ale přesto to má úžasnou atmosféru, je to krása! Nechtěla jsem aby těch 6 dílů skončilo... připravte si kapesníky.




13/ Narcos (Netflix)
Myslela jsem si, že drogové kartely mě fakt zajímat nebudou, ale vtáhne vás to okamžitě a takovejch věcí se při tom člověk dozví, o španělštině ani nemluvím.




14/ Vinyl (HBO Europe)
Jestli máte rádi hudbu a sedmdesátky, tak tohle je něco pro vás! Neuvěřitelná jízda Martina Scorseseho skrz hudební byznys.




15/ Fargo (AMC)
Tak tenhle seriál je úplně ulítlej, ale je tak divnej až je skvělej a ještě jsem neviděla druhou sérii, která je prý ještě lepší! A nenechte se odradit tím, jestli jste viděli ten film, ten s tim má pramálo společnýho.




16/ Mr.Robot
Programátor, hacker, kluk, který zachraňuje svět, mám ho ráda od první minuty, určitě budete taky... navíc miluju tyhle skrytý tajný úkoly, je to s nim psycho, ale dobrý psycho!




17/ The Affair (ShowTime)
Tenhle seriál je natočený netradičním způsobem, každý díl je rozdělený na dvě poloviny a každá z nich je... víte co? koukněte se na to! Strašně mě to bavilo a druhá série je taky super, já na ní čekala jak na trní a teď koukám, že se natáčí třetí!! a já myslela, že to je konec... no tak jsem zase tam kde jsem byla :-/




18/ Stranger Things (Netflix)
Největší hit letošního podzimu a je proč, naprosto pohlcující retro s hororovými prvky a nadpřirozeným příběhem a světem "upside down". Skvělé herecké výkony všech dětí a hlavně Millie Bobby Brown v hlavní roly Eleven. Doporučuji se nekoukat samy, já třeba horory nesnáším, ale tohle mě vzalo dost, ale sama nenene!




19/ Pustina
No a nakonec tu máme Pustinu, kterou od neděle vysílá HBO a tak je na co se každý týden těšit, teda jestli máte rádi ponuro a poetickou krajinu severní hnědouhelné pánve, pro mě to poetiku prostě má protože industriálno, o kameře nemluvě... zbytek o tom, jaký je můj vztah k Pustině najdete v druhé půlce mého staršího Karlovarského příspěvku
Na závěr bych jen dodala, že jsem prostě strašně dojatá a pyšná, že Tomáš s Pavlou a se Štěpánem jsou tak talentovaný a ve svých 30 letech dokáží dát dohromady něco takovýho, pořád tomu nemůžu uvěřit. Samozřejmě v tom nejsou samy, bez HBO a týmu režisérů a herců by to nešlo, ale konečně mám pocit, že můžu mezi všechny ty výše zmíněné seriály zařadit i jeden český.









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře!