31. ledna 2016

Jak od Wese Andersona

Rostlinné mikrosvěty od Petit Expedition už znáte, ale nedávno mi Helena přinesla ukázat i pár trochu jiných mikrosvětů, které vyrábí a když jsem je viděla, tak jsem nestačila žasnout.

Postavičky opět původně určené do modelů železnic si Helena sama vybarvuje (asi špendlíkem nebo nevím čím)a pak z nich vytváří tyhle krásné prsteny, jak z filmového světa Wese Andersona, co?. 

Tak mě uchvátili, že jsem se sama nemohla rozhodnout, který bych si přála nejvíc.... no, však posuďte sami...



klaun s balónky
koník z kolotoče

kůň

maják i s rackem

bílá mračna se sněhem

prasátko




Tak který je váš favorit? Schválně, jestli se shodneme ;-)

Pokud byste po nějakém z pohádkových prstýnků zatoužili, aktuální nabídka je k dispozici v Zahradě na niti či na e-shopu.

3 komentáře:

  1. Senzačné :-)))))

    OdpovědětVymazat
  2. Oblaky a niektoré zvieratko :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Andersona mám hrozně ráda-už jsem vyráběla postavičky z Moonrise kingdom a jestlipak uháneš z čeho je tohle?
    https://www.facebook.com/PetitExpeditione/photos/a.885705658128973.1073741828.885674404798765/1105098689523001/?type=3&theater

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře!