6. listopadu 2015

Z lesa

Kolekci mikrosvětů na prst či na krk od Petit Expedition jsem vám už jednou představila a tady máme další kolekci od Heleny Sedláčkové, tentokrát inspirovanou lesem.

Co inspirovanou, je to prostě doslova zkopírovanej les, 1:1. Prstýnky i přívěsky jsou totiž chromkobaltové odlitky z různých rostlin a přírodnin. Každý odlitek zároveň zničí formičku, takže každý kousek je originál, stejně jako každá rostlina a každá větvička...


plody pámelníku

borůvčí



poupě oleandru
větvičky rozchodníku

květ fuchsie





borůvčí

květ břečťanu





Nutno také dodat, že chromkobalt je hypoalergenní slitina a taktéž řetízky jsou bez obsahu niklu. Šperky jsou k mání u mě v Zahradě (teď již i na e-shopu). Doufám, že se vám líbí tak jako mě!

8 komentářů:

  1. Ájajajáj! Čekej návštěvu... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. připrav se, že bude dlouhá, protože vybrat si je hodně náročný!

      Vymazat
  2. Moc, moc prosím,dejte je i do eshopu. Nemám se k vám jak dostat, a strašně nutně je potřebuju.
    Karolína.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uršulo, určitě časem přidám i do e-shopu, jestli něco zbyde než se k tomu dostanu... jestli máte o nějaký kousek zájem, napište mi na mail, ráda Vám nějaký kousek pošlu, mám od každého jediný kus!

      Vymazat
    2. tak jsem náhrdelníky právě přidala i na e-shop!

      Vymazat
  3. nádherný, lenko, to je fakt dechberoucí:)chtěla bych si udělat odlitek:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře!