6. března 2015

Nejčastější otázka

na kterou odpovídám několikrát denně...



Zajímalo by mě, kolikrát za život na tuhle zdánlivě jednoduchou otázku odpovím.

Někdy ani nestihnu otevřít pusu a informace chtivý zákazník už vymýšlí teorie (někdy dost zábavné) jak takovou závěsnou kytku zalít a občas přihodí i teorii o bílém, mokrém koberci... když oni ty kokedamy vážně nekapou! fakt! čestný pionýrský! 

Přesto, že odpověď zdá se být nasnadě, podle mojí nepodložené statistiky, správnou odpověď s namáčením kokedam na poprvé odhalí jen jeden člověk z deseti! 


A tak jsem vytvořila tento názorný návod... asi si ho nechám vytetovat na čelo ;-)





6 komentářů:

  1. :D :D :D....ale návod je moc hezký! :*

    OdpovědětVymazat
  2. taky jsem se jednou ptala.... teorie bílého koberce mě ale nenapadla. a protože jsem od Vás vše rozdala jako dárky, přijdu si znova a budu se těšit na pěkný návod :-) simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. budu se tedy těšit opět na viděnou! :-)

      Vymazat
  3. Já jsem se Vás zrovna včera ptala osobně ... Ale bílý koberec jsem nevytáhla ;-) Musím ale nás dotazovače trochu hájit. Nejde vůbec o ty parkety, plovoucí podlahy, koberce, sedačky a křesílka pod kokedamou, ale o to tu nádheru nezničit jen tím, že jsme si za celý svůj život navykli, že "zalévat" se má proudem vody z nádoby A do nádoby B a že správně zalitá rostlina je přece úplně mokrá, nejlépe i s viditenou hladinou ve své nádobě. Ale my se to s Vámi naučíme ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, oni jsou ty kokedamy něco tak jiného a netradičního, že když je člověk vidí poprvé, úplně chápu, že je ohromen a není schopný myslet...

      jinak a máte pravdu, z mojí zkušenosti lidé květiny často spíš přelévají, což je u kokedam výhoda, ty prostě ve vodě nestojí nikdy (kromě procesu zalévání samozřejmě ;-)

      Vymazat

Děkuji za komentáře!