24. února 2014

DIY/kabel jako liána

Můj muž je filmař, jak se v sobotu ukázalo i docela úspěšnej filmař a nově držitel Českého lva. A protože z toho tak trochu vyplývá, že se hodně koukáme na filmy a seriály, chápejte - já se filmově vzdělávám a T. "pracuje", máme doma promítačku a plátno.

Takový domácí kino je super věc, jen některé detaily prostě vychytané nejsou. Možná už existuje i bezdrátová promítačka, my ale máme na zdi pověšenou tu, z které visí ošklivé kabely až na zem.

Pořád jsem spekulovala a přemýšlela, jak ty kabely schovat nebo zamaskovat, aby byly co nejmíň nápadné...nejdřív jsem zkoušela mimikry a natřela je stejnou barvou jako zeď, ale pořád to nebylo ono... chtěla jsem tam pověsit girlandu nebo je nechat popnout rostlinou, ale na rostlinu je tam málo světla a girlandu jsem zavrhla...

Nakonec jsem na to přišla! Liána to bude!
Efekt je tedy přesně opačný než maskovací, taková z nouze ctnost, ale úkol splněn!





Postup krok za krokem fakt není třeba, protože je to tak jednoduché, že jsem to zvládla i já, a to mám, upozorňuji, za sebou dva obaly na mobil a jeden nepovedený(!)pokus o čepičku.



Postup je ve stručnosti následující: krátkými sloupky uháčkujete pás o šířce 3-4cm a požadované délce kabelu a pak ho kolem něj jednoduše vlnou spojíte.
Lístečky háčkujte od středu. Nejdříve středovou délku, pak jednu stranu, ve třech řadách postupně ubírejte oka a pak stejně dodělejte druhou stranu. Chvíli mi trvalo než jsem se strefila do tvaru lístku, ale líbí se mi, že jak jsem to zkoušela vyrobila jsem různé velikosti, takže žádný lístek není stejný a vypadá to přirozeněji. Lístky pak přišijte a zezadu zpevněte špendlíkem aby se nesvěšovaly.

Kabelová liána je na světě!

Máte nějakou jinou inspiraci nebo nápad, jak řešit tento problém? Jestli jste se už s něčím takovým poprali, podělte se, jsem zvědavá na jiná řešení, protože jsem nikde nic nápaditého neobjevila...

A tady ještě jedna fotka ze sobotního večera, abyste si nemysleli, že kecám ;-) 


Jsem nejpyšnější!






4 komentáře:

  1. http://www.kazeo.com/sites/fr/photos/446/pratique-et-chic_4466700-L.png
    ..co takhle ještě ptáček :) příze lepší plastu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vida! Ještě natřít ten kabel na zeleno, aby vypadal jako stonek a taky to určitě bude pěkné! Ptáček už je na mě až příliš ;-) díky za inspiraci!

      Vymazat
  2. Tyjooooooooooooooooooooooooooooooooo,
    brahopřeju!!!¨
    K lianě,
    ke Lvovi,
    k lásce!!!

    A boží nohy a boží šaty (i když to už na L nezačíná ... :o)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Roso dík!
      A neboj nezapomněla jsem na náš výměnný obchod, ve středu snad konečně jedu nakupovat kytky, tak se pak ozvu! ;-)

      Vymazat

Děkuji za komentáře!