10. prosince 2013

designskóre 8:4

DesignSUPERMARKET byl letos povedenej musím říct. Nerekonstruované prostory Kafkova domu mi sedly nějak víc než loňská zrekonstuovaná Archa. Navíc pozorovat návštěvníky, jak se jeden po druhém groteskně přeráží o traverzu ležící přímo uprostřed našeho showroomu bez podlahy, bylo zábavné. Nutno dodat, že nikdo nedopadl až na zem!


no a ten výhled!
instalace vánoční červené kolekce se mi strašně líbila

a DSM štendr od deFORM je pro ZnN jak dělaný


zimní kokedamová a vánoční kolekce z čarověníků borovic 


„Nemohu si s tebou hrát,“ namítla liška. Nejsem ochočena.

superminikvětináčky od usemyart jsou prostě roz-ko-šný!
a ta traverza v detailu byla taky fotogenická

Moje letošní designskóre je 8:4, vánoční dárky opět v menšině, většina úplně sobecky pro sebe, pro nás... ale víte jak to je s nakupováním dárků... kdo to tak nemá, ať hodí sněhovou koulí!


takže tu máme 1x náušnice jaradesign, 4x porcelán od hiddenfactory, 2x papelot (penál a diář), 1x najs. práček, 1x obláček durch duo a ještě 1x paragraph co není na fotce
A ten krásnej obláčkovej polštář jsem si moc přála, ale přišlo mi, že už utrácím nějak moc... a pak mi ho T. přinesl jako dárek, teda, koupil ho sice za mnou tvrdě vydělaný peníze (haha), ale stejně je to božan, fakt, letos se dokonce nepopral z žádným sekuriťákem, nejspíš teda jenom proto, že dostal dsmnáramek už doma, projistotu.


Jo, a sladká tečka na konec je z DSM baru, kde jsem objevila anýzovku od pragomoštu, mňam!



p.s. speciálně pro milovníky usemyart, příští týden přiletí z Valencie keramické svícny, jen pár exkluzivních kusů ;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře!