25. října 2013

Mediální zářez

Né že by mě poznávali lidi na ulici, toho se doufám ani nikdy nedočkám! Ale tento týden vyšel článek o Zahradě na niti v časopise Bydlení stavba reality od MF Dnes. Za chvíli budu v těch rozhovorech kovaná!

A taky začínám přicházet na to, jak to vlastně s těma novinářema funguje. Na jednom semináři v rámci Rozjezdů nám typického novináře popsali jako někoho, kdo je za prvé ve strašném stresu a spěchu, za druhé se s ním nejspíš vůbec nesetkáme osobně a za třetí napíše hlavně to, co nechcete publikovat. Moje zkušenost je zatím v tom případě velmi pozitivní a zcela opačná. Prozatím jsem se setkala jen se sympatickými, převážně novinářkami (i když třeba telefonický rozhovor pro časopis Vlasta se mnou dělal muž :-) a ve většině případů mě i poctili návštěvou v krámku.




Paní redaktorka z časopisu Bydlení stavba reality se také přišla podívat osobně a poslala i profi fotografa. Měla jsem radost, na fotkách je to pak samozřejmě poznat. Ač jsem byla k tomuto časopisu trochu skeptická, tedy asi hlavně kvůli tomu "katalogovému" názvu, musím říct, že mě překvapil. Našla jsem v něm pěkné inspirace pro interiéry, třeba různé řešení zimních zahrad, i různé nápadité doplňky. No, Marianne bydlení zase nečekejte, ale řadí se rozhodně do té vyšší kategorie, to jo. Můžete si ho i prolistovat.




Tak, jdu si udělat další zářez do mého mediálního futra!


p.s. momentálně chystám ještě jeden superzářez, ale to bude překvapení, aby se mi náhodou neztupila rybička ;-) 

2 komentáře:

  1. Wow, paní,
    teda ty jedeš!!!
    Vydání si koupím a nechám si tam dát od tě autogram. Och, já se bud mít!!! ... :o)

    Moc ti to tam sluší,
    a když jsem se zatím koukala jen na ty malilinkaté obrázky, profi fotky jsou supr - ty květiny VÁŽNĚ létají!!!
    Gratuluju.

    PS: A co teda bude další level? NewYorkTimes?!? No, neke ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha to jsi mě pobavila, Roso, NewYorkTimes :-D se nech překvapit, jsi blízko! :-P
      výtisk si určitě kup a přijď omrknout nové kokedamy, krámek je teď krásně plný! ráda ti tam škrábnu autogram jsem totiž ještě nikdá žádnej nedávala!!! tak bys měla prvenství haha ;-)
      Le

      Vymazat

Děkuji za komentáře!